lisamariadahlin

Visum

Av Lisa Dahlin - 2013-06-19 04:30

Blev tvungen att bege mig till Bogotá för att förlänga mitt visum. Det gick faktiskt riktigt smidigt måste jag säga. Efter ungefär 2 h hade jag redan mitt papper i handen som sa att jag lagligt får stanna tills den 29 juli. Det känns fantastiskt! I ärlighetens namn så hade jag oroat mig ganska mycket för just visumet... Allt som handlar om sådana grejer i Colombia är vanligtvis superkrångligt, men jag hade en otrolig tur. 


I Bogotá stannade jag 2 nätter hos 2 sjukt schyssta killar i deras mysiga lägenhet, inhandlade lite byxor, besökte centros comerciales (minns inte hur man säger på svenska), befann mig på flygplatsen för att vinka av mina vänner, njöt av det mindre varma klimatet och fick mig ett par dagar off helt enkelt. Mycket nöjd med min resa och mitt förlängda visum! 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards