lisamariadahlin

Sista skoldagen

Av Lisa Dahlin - 2013-06-14 12:45

     

   

Det kändes ändå ganska konstigt att gå till skolan med vetskapen om att jag inte skulle återvända som "la sueca" någonsin, sitta där och lyssna på lärarna, äta mina frukter på rasterna, prata med alla kompisar och längta tills 13.40 när klockan äntligen ringde och alla praktiskt taget sprang därifrån. 


Jag måste ändå säga att det har varit en otroligt lärorik och intressant tid i skolan. Många nya saker tar jag med mig hem till Sverige igen. I ärlighetens namn så har det inte varit en dans på rosor direkt men det var definitivt värt det. Tack så jättemycket allihopa som gjort mitt colombianska skolår helt OK ändå. 
 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards